miercuri, 31 octombrie 2007

Sentimentele in afaceri - ok sau mai putin ok?

Trebuie sa recunosc ca eu m-am implicat sentimental in munca mea mai mult decat era, probabil, cazul.
Acest lucru are doua consecinte, la fel de importante, zic eu.
1. Iau ce tine de munca mea prea personal si ma afecteaza pe termen lung si nu e ok, consider ca putina detasare, macar in timpul liber, nu strica :)
2. Fac totul pentru ca proiectul la care lucrez sa reuseasca tocmai datorita sentimentelor care ma leaga de el. Daca as lua totul ca pe un simplu job, intr-un final, proiectul ar avea de pierdut pentru ca nu ar mai exista acest grad mare de implicare si devotament din partea mea fata de el.

Consider ca este normal ca la un moment dat sa te implici emotional dar trebuie totusi asezata o bariera care sa te mentina in ceea ce inseamna un business : somebody has to do it and that's me!
Credeti ca e util sa investiti sentimente in munca voastra? :)

Un comentariu:

Martha spunea...

hai sa-ti povestesc ceva, am inceput sa muncesc in faculate, lucram pe stimulare psiho-motorie a bebelusilor abandonati din Giulesti, intotdeauna dintr-o serie de bebelusi aveam unul preferat de care ma atasam foarte tare, cand acel bebe pleca era un dezastru emotional pentru mine, intram in saptamani de cosmar, eram la pamant cu moralul, asa s-a intamplat o data, de doua ori pana intr-o zi cand am mers intr-un team building unde am invatat sa facem foarte bine delimitare intre ce inseamna servici si ce insemna tipm personal, am invatat sa ne "protejam creerii" daca pot sa zic asa, am inv sa alegem acest lucru pentru ca altfel risti ca serviciul si tot ce tine de el sa-ti afecteze tot si cred-ma viata chiar daca juma' din ea dormim si juma' ne aflam la servici, dar viata nu inseamna doar servici e mult mai mult decat atat, si mai cred ca trebuie sa fie un echilibru in toate :) asa ca ai grija de tine